Revista care te menține sănătos

Somonul ca aliment anti-imbatranire, Alimente antiimbatranire

Nu putem preveni procesul natural de îmbătrânire, dar îl putem încetini.

Top 8 alimente care provoacă scurgeri intestinale (\u0026 Creier scurgeri)

Alimentele influenţează metabolismul şi, în timp ce proteinele îl stimulează, carbohidraţii complecsi şi rafinaţi îl încetinesc semnificativ, susţine medicul Timothy Harlan, citat de healthyfood. Specialistul recomandă câteva alimente care luptă împotriva îmbătrânirii organismului. Topul alimentelor care încetinesc procesul de îmbătrânire: Morcovi Sunt bogaţi în beta-caroten, un antioxidant puternic care protejează celulele organismului şi ADN-ul de radicalii liberi care provoacă îmbătrânirea.

băutură energizantă chamane suisse anti aging

Aceştia conţin şi substanţa nutritivă cunoscută sub denumirea de falcarinol, care are proprietăţi anti-cancer. Somon Somonul este o sursă bogată de acizi graşi sănătoşi care împiedică declinul cognitiv, iar potasiul pe care îl conţine împiedică dezvoltarea bolilor de inimă.

  • Topul alimentelor care încetinesc procesul de îmbătrânire | urgente-instalatori.ro
  • Trebuie să înţelegi foamea!

Seleniul reglează hormonii, îmbunătăţeşte sănătatea tiroidei şi menţine metabolismul accelerat. Citrice Portocalele, lămâile, limeul, grapefruitul şi mandarinele sunt bogate în vitamina C, un puternic antioxidant, carotenoide care au un efect anti-îmbătrânire, previnind cu succes declinul cognitiv, cancerul şi bolile de inimă.

de la ridurile de sub ochi ulei

Produse din soia Produsele derivate din soia, cum ar fi tofu, împiedică îmbătrânirea celulară. Bogat în izoflavone, o clasă de substanţe fitochimice cu proprietăţi puternic anti-cancerigene, antiinflamatoare, antimicrobiene şi antioxidante, tofu este bogat în proteine, aminoacizi esenţiali şi minerale precum zinc, calciu, cupru, magneziu, mangan şi fosfor.

Victor Diaconescu Personal Trainer După cum știți, exercitiile, somnul adecvat, meditând și trăind o viață relativ fără stres ne vor ajuta să îmbătrânim mai bine si mai frumos. Desigur, nutriția are, de asemenea, beneficiile ei importante pentru sănătate și anti-îmbătrânire.

Fasole şi linte Sunt bogate în fibre şi proteine, care reglează zahărul din sânge şi ajută la menţinerea masei musculare şi la arderea grăsimilor. Lintea creşte nivelul de energie din organism prin completarea rezervelor de fier. Femeile aflate la menstruaţie prezintă riscul de deficit de fier, care poate fi suplinit prin consumul de linte în această perioadă.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like somonul ca aliment anti-imbatranire jos: citeste totul despre:.

scorțișoară pentru riduri